Prosím, vyberte si z menu svůj kurz… 

PŘIHLÁSIT KURZ

 VYTVOŘTE SVŮJ WEB: CELKEM 6 HODIN (PhDr. Michal Riško)
Než začnete řešit svůj marketing, je dobré vědět, jak fungují webové stránky a jak společně s dalšími nástroji nastavíte svou marketingovou strategii.

Blok I.

Výběr správné domény (2 hodiny)

Častou chybou, kterou můžete udělat hned na samém začátku. Mnozí si hned neuvědomí, že doména je jedna z prvních informací, které uvidí čtenáři na internetu hned po té, co zadají do vyhledávání službu, kterou poptávají. Proto je důležité, abyste hned na začátku vedli své myšlenky pokud možno správným směrem.  Dozvíte se základní informace o tom, jakou doménu vybrat, zaregistrovat si účet u poskytovatel a vybrat vhodný webhosting. 

Blok II.

Technické zajištění provozu webu (2 hodiny)
Před tím, než se budeme věnovat obsahu a webdesignu, je důležité vybrat základní variantu webu, která bude určovat jeho další parametry, nasazení odpovídajícího redakčního systému (wordpress).

Dozvíte se jak nastavit prostředí pro instalaci šablon a pluginů a jejich nastavení.  

Blok III.

Webdesign (2 hodiny)
lze nastavit dle vlastního návrhu z vaší strany, který si sami vytvoříte. Grafické zpracování bude dávat vašemu webu originalitu, aby byl autentický. Existuje řada užitečných nástrojů, které je potřeba pečlivě vybrat, aby váš web byl rychlý a vypovídal o všem, co chcete sdělit svým klientům. 

Textová  a ilustrativní  část webu
Na co se zde zaměřit, aby celkový výsledek dával smysl, byl poutavý a nebyl pro návštěvníka webu zbytečně zahlcující.


Správa webu 

Aktivní správu lze také zvládnout vlastními silami. Důležité je mít pravidelné aktualizace a pravidelný servis tak, aby váš web byl vždy dostupný a vaši klienti byli spokojeni. Proto je žádoucí se o web starat nejen z pohledu obsahu, ale i jeho aktualizovaného software, případně hardware.

Informace pro pokročilé

Po základním kurzu je možné si domluvit individuální spolupráci a pomoc při tvorbě a zdokonalení webových stránek.

PŘIHLÁSIT KURZ

OVLÁDNĚTE PR A SOCIÁLNÍ SÍTĚ: CELKEM 6 HODIN (Katty Butaki) 

PR neboli vztahy s veřejností jsou nepostradatelnými nástroji při dosažení Vašich profesně vytoužených cílů.

Důvěra, image a budování značky jsou zásadní pilíře pro získání Vašich potenciálních zákazníků, ale i pro budování vzájemného vztahu se stávajícími klienty.

Správně cílené PR podporuje povědomí o Vaší značce a propaguje Vaše služby či produkty.

To, jak Vaši firmu vnímá veřejnost, je klíčem k úspěchu.

Proto Vám v této sekci pomůžeme pochopit a správně implementovat mocný nástroj PR.

Naučíme Vás správné sebeprezentaci, komunikace se zákazníky, dále ukážeme, jak se chovat na sociálních sítích tak, aby se Vaše služby dostaly k co nejširšímu počtu klientů.

Blok I.

Jak zaujmout a zazářit na sociálních sítích? (2 hodiny)

Kdo není na sociálních sítích , jakoby nebyl. Je to odraz dnešní doby a pokud chceme být jako firma nebo podnikatel vidět, je nutné brát tuto skutečnost na zřetel a jít s dobou, udržet tempo a navíc nabývat na popularitě ve svém oboru.

  • Sledování trendů
  •  Profesionální sebeprezentace
  •  Smysluplný obsah
  • Kvalitní fotomateriál 
  • Po malých krůčcích k velkým dosahům dojdeš

Blok II.

Propojení sociálních sítí. (2 hodiny)

Přehlcenost sociálních sítí, funkce, cílové skupiny. 

Které sociální sítě jsou pro nás ty pravé a jak je správně zkombinovat a propojit? To je téma dvouhodinového bloku zaměřeného právě na to, aby naši klienti či zákazníci měli jasno, kde nás najdou. Zde si také vysvětlíme, jak zacílit na potenciální zákazníky napříč generacemi.

Blok III. (2 hodiny)

Efektivní kombinace PR a marketingu

I když PR a marketing jsou určeny pro různé účely, měly by mít společnou vizi a poslání vašeho podnikání. 

Řekneme si, jak sladit své cíle tak, aby se vzájemně tyto dva obory podporovaly a posilovaly tak značku, o které bude vidět, slyšet, a kterou si Vaši zákazníci zamilují. Důležitá je Vaše identita. 

  • Usnadnění sdílení nápadů
  • Zefektivnění obsahové strategie
  • Konzistence sdělení 
  • Zlepšení SEO
  • Návratnost
PŘIHLÁSIT KURZ

PRODÁVEJTE S LEHKOSTÍ: CELKEM 6 HODIN (Jana Marešová)

Chcete získat nové zákazníky, zakázky nebo lépe „vytěžit“ své stávající klienty na základě jejich individuálních potřeb?

V tomto bloku získáte know how a nástroje k tomu, abyste využili své stávající vztahy i nové klienty nejen ke spolupráci, ale zároveň si od nich dokázali získat doporučení formou, která Vám bude vyhovovat.

Dozvíte se, jak si zaznamenávat klíčové informace a jak pracovat se svou databází klientů v digitální době (CRM).

Blok 1:  JAK ZJISTIT POTŘEBY KLIENTA

Co se dozvíte?

–        Jak zjistíte potřeby/motivace svého zákazníka a tím zvýšíte šanci na úspěšný obchod  

–        Naučíte se mít pomyslnou GPS při vedení prodejního rozhovoru, abyste se v jeho průběhu 

         neztratili nebo neunáhlili s nabídkou

 Získáte navíc fungující prodejní nástroje ověřené více než 20 ti lety zkušeností z přímého prodeje

Blok 2:   JAK A KDY SI ŘÍCT O DOPORUČENÍ

Co se dozvíte?

–        Proč jsou doporučení klíčová pro růst Vaší klientské základny a jak ovlivňují rozhodovací proces u   

          zákazníků

–        Jak rozlišovat druhy a formy doporučení a kdy je efektivně využít

–        Jak a kdy požádat zákazníka o doporučení –  konkrétní věty a formulace

Blok 3: CRM

Co se dozvíte?

–        Význam CRM v podnikání, zlepšení komunikace se zákazníky a efektivita ve sledování prodeje.

–        Principy segmentace zákazníků podle různých kritérií

–        Efektivní využití CRM pro navazující prodej a péči o zákazníka 

PŘIHLÁSIT KURZ

OSOBNÍ KOUČ PRO ÚSPĚCH: CELKEM 6 HODIN (Markéta Brožová)

Během kurzu vás osobně povedu jako koučka a pomohu vám s ujasněním vašich vizí i plánů. Mým cílem je zajistit, abyste nezůstali pouze u nápadů, ale úspěšně je zrealizovali. Podpořím vás na vaší cestě k digitální nezávislosti, dodám motivaci a pomohu překonávat překážky. 

„Aby už žádné plány nezůstaly pouze na papíře…“

Blok 1: Ujasnění osobních vizí a cílů (2 hodiny)

Obsah: 

V tomto bloku se zaměříme na individuální vize a cíle účastníků. Umožním každému účastníkovi nejprve si promyslet, co skutečně chce ve své kariéře a v životě dosáhnout. Pomocí různých technik a otázek jej navedu ke konkrétním cílům, které se zaměřují na jeho potřeby a ambice.

Blok 2: Plánování akcí a překonávání překážek (2 hodiny)

Obsah: 

V druhém bloku se zaměříme na konkrétní kroky, jak dosáhneme cílů. Účastníci si vypracují akční plány a prozkoumají možné překážky, které by mohly bránit jejich úspěchu. Společně budeme hledat strategii, jak tyto překážky překonat.

Blok 3: Udržení motivace a revize pokroku (2 hodiny)

Obsah: 

Třetí blok bude zaměřen na udržení motivace a pravidelnou revizi pokroku v plnění cílů. Společně prozkoumáme techniku ​​a nástroje, které mohou účastníci používat pro sledování svého pokroku a udržení motivace na cestě k cílům.

PŘIHLÁSIT KURZ

 

Rétorika a etika jsou stále více žádané od manažerů, kteří již měli možnost okusit palbu otázek od médií, nebo nespokojených klientů, či zaměstnanců, kteří vnímají cíle své práce jinak, než určuje vedení společnosti.

  • Tím, čím si projdete po vzoru známých osobností bude den plný zábavných situací, jejichž cílem je Vás nasměrovat na komunikaci a zvládání rétoricky náročných situací.
  • Pro mnohé bude stále důležitější ve společnosti neudělat zásadní chybu, která by nemusela být velkoryse přehlédnuta.
  • Základní kurz je otevřen pouze do počtu 15 členů, proto abychom se vám mohli individuálně věnovat. 
PŘIHLÁSIT KURZ

V kurzu komunikace s médi se dozvíte o práci s médii určené především manažerům, kteří musí obhajovat rozhodnutí v oblasti řízení, personalistiky a krizového managementu.

  • konkrétní poznatky a techniky mediální komunikace tak, aby práce s médii byla oboustranně přínosná a tvořila do budoucna perspektivy vzájemné spolupráce na profesionální úrovni.
  • beseda s otázkami členů kurzu, které jsou konfrontovány s praxi manažerů.
  • Pro přihlášení do kurzu je dobré, aby absolventi měli ukončené středoškolské vzdělání v oblasti ekonomie, právo nebo podobném oboru.  
PŘIHLÁSIT KURZ
MANAŽERSKÉ POSTUPY

Kurz se připravuje…


Děkujeme za Váš zájem o naše Kurzy. Prosíme o registraci za pomocí formuláře, kde si může vybrat ze všech otevřených kurzů.

Naši lektoři jsou připravení nejen na to, aby s Vámi zvládli Vaše nové dovednosti, ale mohou Vám být k dispozici i na základě další individuální spolupráce.

PŘIHLÁSIT KURZ

Kurzy provádíme formou dálkového připojení on-line, kde se můžete připojit z domova, nebo jiného místa, kde budete kurz absolvovat. Požadavky a druh připojení včetně aplikace jsou uvolněny vždy po uhrazení kurzu lektorem.    

Přejít nahoru